FAQ - ofte stillede spørgsmål
I år vil der være flere muligheder for afhentning af startnumre.
Er du tilmeldt via en virksomhed/forening, der har tilmeldt dig via en ambassadør-adgang, så vil alle firmaets startnumre blive leveret hos virksomheden omkring den 21. og 22. maj.
Se hvilke firmaer der får leveret startnumre (liste følger)
Øvrige startnumre kan afhentes:
Fra torsdag den 22. maj til og med lørdag den 24. maj hos:
Kaiser Sport, Gråbrødrepassagen 9, 5000 Odense C
Torsdag og fredag mellem 09.15 - 18.00 og lørdag mellem 09.00 - 14.00
Fra mandag den 26. maj til onsdag den 28. maj hos:
OGF, Stadionvej 25, 5200 Odense V mellem kl. 08.00 - 18.00
Startnumrene afhentes på selve løbsdagen, 29. maj i infoteltet, beliggende ved indgangen til Tusindårsskoven.
Ved du ikke hvad du skal gøre med din taske og værdigenstande imens du løber?
I tidsrummet 08:30 - 14:30 vil det være muligt at få opbevaret.
I år vil der være bagageopbevaring i et telt ved indgangen til Tusindårsskoven.
Uafhentet bagage kan hentes i infovognen mellem 14.30 - 17.00
Betaling kan ske med flere typer betalingskort.
Specielt for virksomheder: Har man ikke mulighed for at betale med kort, kan man modtage en faktura eller EAN-faktura. I skal selv generere faktura ved tilmelding.
Vi er blevet flere deltagere. Kan vi supplere op?
Så længe vi stadig har ledige pladser, kan I altid bestille flere startnumre.
Hvornår skal vi senest tilmelde os?
Eventyrløbet er et populært arrangement for mange virksomheder. Det er derfor en god ide at bestille startnumre og teltplads så hurtigt som muligt, særligt hvis I har specielle ønsker til teltplacering.
Fra og med den 1. maj 2025 vil der være en prisstigning på startnumre med 50 kr.
Ja, du finder samaritterne ved målområdet.
Må vi medbringe egen grill?
Ja det må der gerne, men hvis der benyttes grill på pladsen, skal nedenstående medbringes:
Grill med gas: Pulverslukker af typen 89 B
Grill med afbrænding af fast materiale: Trykladet vandslukker af typen 13 A Håndsprøjtebatteri
Kan vi leje en grill?
Ja, det er muligt at leje en gasgrill + 1 flaske gas som vil stå klar ved jeres telt den 29. maj.
Børn 0-14 kan deltage i Børneløbet.
1. start er for børn uden voksne.
De efterfølgende starter må voksne gerne løbe med. Har du et startnummer til en anden distance kan du løbe med uden registrering (husk at du skal have startnummeret på).
NYT: Hvis ikke du har et sådant startnummer, så skal du tilkøbe startnummer til Børneløbet for kun 75 kr. (ingen tidsregistrering)
Transport til og fra Eventyrløbet
Transport på pladserne med biler er kun tilladt om onsdagen mellem kl. 09.00 og 20.00 og om torsdagen mellem kl. 7.00 og 8.00.
OBS: Biler må ikke parkeres på græsarealerne
På løbsdagen må udkørsel først finde sted efter kl. 17.00.
Kan vi parkere bil eller trailer tæt på vores teltplads?
Nej. Benyt de omkringliggende parkeringspladser.
Info følger snarest
Du kan downloade årets plakat for Eventyrløbet KLIK HER
Ønsker du, at der kan tilsluttes el på din standplads, så vær opmærksom på, at der i 2025 er nye regler for størrelsen på de objekter, der skal kunne tilsluttes.
Husk at vælge EL som tilvalg når du tilmelder dig.
Max 1.000 W – dækker max 1 enhed af følgende:
1 stk. soundbox
1 stk. køleskab
1 stk. lille fadølsanlæg
Max 2.300 W – dækker max 2 enheder af følgende:
1 stk. elkedel
1 stk. slush ice maskine
1 stk. popcorn maskine
1 stk. fadølsanlæg
1 stk. kaffemaskine
1 stk. soundbox
1 stk. køleskab
1 stk. lille fadølsanlæg
3 x 2.300 W (16AM, rød CEE stik) - op til 5 enheder af alle ovenstående.
Eget forlængerkabel skal medbringes.
Det er tilladt at medbringe pølsevogn på en trailer der kan afmonteres. Det kræver tilkøb af 3x2.300 W.
Der er plads til max. 8 styk.
Du har flere muligheder i forhold til telte:
Se oversigtskort HER
1/Køb areal i tre forskellige størrelser til eget telt
10x10 m og medbring dit eget telt på max. 36 m2.
20x20 m og medbring dit eget telt på max. 72 m2.
30x30 m og medbring dit eget telt på max. 144 m2.
2/Lej et telt på 36 m2 inkl. 6 borde og 24 stole hos OGF og det står klar til dig fra onsdag middag.
3/Lej borde i et af vores fællestelte på koncertpladsen og tæt på målområdet.
4/Lej dig ind i grillteltet på Koncertpladsen. Vi sørger for lækker med, borde, stole og tag over hovedet.
5/Har du brug for et større telt, så kontakt Michael på tlf. 2925 1880 eller michael@ogf.dk
Allerede fra onsdag kl. 12.00 står teltene/pladserne klar og det er herefter muligt at pynte det op og sætte sit eget præg på området.
Kan vi købe en samlet pakke med telt, borde/stole og grillmenu?
Ja, vi tilbyder en plads i et grillteltet på koncertpladsen, hvor alt er inkluderet, dog ikke drikkevarer og startnumre. Prisen er 390 kr. pr prs.
Kan vi købe en samlet pakke med telt, borde/stole UDEN grillmenu?
Ja, vi tilbyder en plads i et af vore fællestelte på koncertpladsen, inklusiv borde og stole.
Prisen er 230 kr. pr prs.
Må vi slet ikke have vores eget telt med?
Jo, det må i hvis i bestillet et areal hertil.
Hvad hvis vi ønsker eget telt, større end 36m2?
Ring eller skriv til Michael (michael@ogf.dk eller 29251880), så finder vi en løsning.
Er der et areal ude foran teltet?
Ja, ved de fleste telte kan i anvende et areal til fri benyttelse.
Skal vi så være sammen med en masse andre hold i et stort telt?
Ja, det vil være tilfældet i grillteltet og fællesteltet - og det er super hyggeligt.
Cykel
Vi anbefaler at du går eller cykler, da der er begrænset antal P-pladser i området.
Odense Letbane
Tager du Odense Letbane, så skal du stå af ved "Vesterbro"
Bil
Anbefalinger følger.
Eventyrløbet kan ikke stå til ansvar for en eventuel parkeringsbøde.
Du kan downloade vores deltagerbetingelser her